اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۹۶۱۲
ثبت نام کلاس بحث آزاد انگلیسی (Free Discussion) در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان آغاز شد.
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

به گزارش بازارکار، دوره بحث آزاد زبان انگلیسی مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان به منظور فراهم کردن شرایطی مناسب برای افراد در سطوح متوسطه تا پیشرفته طراحی شده است تا بتوانند در یک محیطی مناسب به تمرین و تقویت زبان خود با تمرکز ویژه بر روی مهارت اسپیکینگ بپردازند. در این کلاس ها با استفاده از فعالیت های مختلف، زبان آموزان به بحث و گفتگو با یکدیگر می پردازند.
لازم به ذکر است کلاس های Free Discussion برای تمامی افرادی که سطح متوسط به بالا دارند و با قواعد اولیه زبان آشنا هستند و توانایی استفاده از زمان های اصلی زبان انگلیسی را دارند برای تقویت زبان و بهبود مهارت اسپیکینگ شان مناسب است. 
به دلیل نبود فضاهای کافی برای استفاده و صحبت کردن به زبان انگلیسی این کلاس ها موقعیت مناسبی برای استفاده از این زبان است . حتی افرادی که قبلا در کلاس های آموزشی زبان انگلیسی شرکت می کردند نیز می توانند برای مرور و در تماس ماندن با زبان انگلیسی در این کلاس ها شرکت کنند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از مشاوره رایگان کارشناسان مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان با شماره تلفن 01333362376 تماس بگیرند.

ارسال نظرات